Problémy s doručením
Jelikož pro doručování zásilek využívame služby externích společností, může se stát, že námi expedovaná zásilka k Vám nedorazila v ohlášeném termínu. V tomto případe si nejprve jednoduše ověřte, kde se zásilka nachází. Link na sledování zásilky Vám bude zaslán doručovací společností.
V případe, že Vám zásilka nebude doručena
nebo nebudete informována ze strany kurýra prosíme kontaktujte nás na info@stayunique.cz, +421 903 237 712 nebo +421 911 523 823 a my budeme vzniklou situaci ihned řešit.
V případe podozření na poškození zásilky
zkontrolujte, prosíme při přebírání objednávky stav obalu zásilky, předovším zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná. V případe jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku přvzít a ihned nás informujte, abychom se dohodli na ďalším postupu. Případně doporučujeme převzít balíček a ihned ho otevřít před doručovatelem.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu
obsahu později, je třeba nám to oznámit nejpozději do 24 hodin. Na pozdější reklmace nemůžeme brát zřetel.
V případe, že si nebudete věděť rady, bez obav se na nás obraťte na výše uvedená čísla nebo email.
Vždy Vám budeme ochotně k dispozici.
Váš StayUnique.cz
Mail: info@stayunique.cz