Můj košík:

0 ks - 0,00 Kč
V košíku nemáte žádné produkty.

0

StayUnique.skStayUnique.cz

Jednoduchá reklamace

I když je procento reklamací velmi nízké, může k nim někdy dojít. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by stě na vybavení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dní).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců pro soukromé osoby a 12 měsíců pro firmy.
Prodejce odpovídá za vady výrobku, který má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.
Nevztahuje se však na chyby způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením či úbytek používáním.
Reklamaci lze uplatnit poštou.
Kompletní podmínky najdete v našem Reklamačním řádu zde
.

POSTUP:
Zásilku je třeba zaslat k reklamaci poštou na adresu: 
STAYUNIQUE s.r.o., Javorová 3A, 900 23 Viničné, Slovensko

Do zásilky přiložte:
1. REKLAMAČNÍ PROTOKOL, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete. Formulář Reklamační protokol je Vám zasílán e-mailem spolu s informací o vyexpedování Vašich zásiłek, nebo si ho můžete stáhnout ZDE.
2. KOPII FAKTURY
3. REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ 


V Reklamačním protokolu rovněž uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, zda chcete výměnu zboží nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu, na který bude částka převedena. Nezapomeňte ani na kompletní údaje,
včetně emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o průběhu reklamace průběžně informovat. Každou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu nejpozději však do 30 dnů a o jejím průběhu zákazníka informujeme.

O stavu a ověření přijetí reklamace se můžete informovat emailem na

info@stayunique.cz

 

 

Poštovné od 79 Kč   //    Doprava ZDARMA při nákupu nad 2500 Kč    //    Doručení do 24-48 hodín